miercuri, 26 august 2009

Asteptari

     Imi e bine. Stau confortabil, comod in pielea mea. Iau oamenii cum sunt, fara sa ma sinchisesc prea mult de defectele lor. Dc ma calca cineva pe coada, ii dau eject. Sa fie sanatos. Dc nu pot sa-i dau eject, il ignor. Sa fie sanatos. Detasarea asta, c-o fi buna sau rea, as recomanda-o celor cu umori exagerate. Ca, sincer, in anumite medii, fara o doza de flegmatism te ia gaia, batzu, mai stiu eu ce. Pentru ca e greu sa nu dezvolti asteptari de la "ai tai", oricat de irational ar fi. Pare logic ca niste cetateni cu vieti, problematici, interese si aspiratii de tot felul sa se inteleaga ca fratii numai pentru ca sunt pusi in aceeasi oala? Sa se imprieteneasca pantera cu antilopa doar pentru ca si una si cealalta sunt in spatele gratiilor, la zoo? Asa ceva n-o sa se intample. La fel de evident e si faptul ca nu numai animalele se mananca intre ele. Blogosfera "lgbt" e un bun exemplu. De cateva luni de cand ma vantur prin zona am vazut de toate. Gay care faceau spume la gura impotriva travestitilor. Lesbiene sexiste si gay inca si mai sexisti. Homosexuali homofobi; homosexuali antihomofobi, cele doua categorii plasandu-se pe sarma subtire care desparte impartirea de scuipati de impartirea de pumni. Travestiti si transsexuali anti-gay, daca nu si anti-trans. Bisexuali si bisexuale pe care nu-i crede nimeni ca-s bi, si care servesc de paratrasnet pentru fulgerele celorlalte categorii. Daca merg mai departe sa vad cum sunt privite si alte categorii... prejudecatile se dubleaza, tripleaza, impatresc. Heterosexualii, uzual cunoscuti sub denumirea insultatoare de "heteroi" sunt vazuti ca homofobi practic de toata lumea, de parca nimeni n-ar avea rude sau prieteni str8 cu care sa se inteleaga. Sigur ca si tiganii sunt toti homofobi. Negrii la fel. Cat despre crestini... Chestia e ca nimeni nu-si constientizeaza propriile reactii. Eu NU am prejudecati, eu NU discriminez, eu NU urasc pe nimeni. In consecinta, MA ASTEPT sa fiu tratat ca egal. Nu sunt? Pai fir-ati voi ai dreq!!!

Niciun comentariu: