sâmbătă, 3 octombrie 2009

La ce ai ras ultima data?

Eu, la asta.

4 comentarii:

Anonim spunea...

eu ink incerc sa ma lamuresc daca e text scris la misto sau daca e real... sunt vreo 18 lucruri gresite cu el... cel mai hazliu e: palinca ii va aminti d ebunicul ei; femeile isi admira bunicii! :)))))

cățelul alpha spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
cățelul alpha spunea...

@wannabegay2 Hei! Ai un "hint"! Uita-te la tags. Sau citeste articolul precedent. Ambele sunt legate. Nu cred ca am fost chiar atat de subtil! Chestia hazlie e ca pana acum doar barbatii s-au simtit "lezati" de cele doua postari. :))))

Dak spunea...

@Wannabegay2: Eu mi-am admirat bunicul! ;) Insa nu mirosul de palinca mi-ar aminti de el, ci acela de... mujdei de usturoi, adora sa prepare asa ceva! Nu tre' sa tragi totusi concluzia ca iubesc sa stau langa barbati care trasnesc a usturoi, haha!

@Daniel: La cat mai multe articole interesante!