miercuri, 23 decembrie 2009

Leapsa ciudateniilor

Preluata de la Urobores.

1. Imi place sa-mi miros parul. Si, in general, sa-l tin peste fata (o suvita). Asta fac si acum.
2. Acasa la mine, toate usile trebuie sa stea inchise. Fara un motiv anume. Chiar singura in casa, nu pot sa dorm sau sa lucrez cu usa deschisa.
3. Nu ma uit la televizor decat fortata. Prefer orice alta forma de media.
4. Am avut un soarece de camp ca animal de companie. Cumparat ca orice pet.
5. Imi plac si sobolanii. Pe bune. Intr-o gara i-am aruncat unuia bucatele de paine, ca la porumbei.
6. Nu port bluze cu maneci mulate. Never.
7. Nu colectionez cartile alea de la Adevarul pe care TREBUIE sa le ai in biblioteca.
8. Am farfuria mea, lingura mea, furculita mea, paharul meu, si nu le folosesc decat pe astea.
9. Pastrez reviste cumparate acum zece ani. Inca.
10. Imi vine rau daca mi se ia sange. Nu psihic, fizic. Dar asta poate nu-i asa ciudat.

Cui dau leapsa: celor care ma considera prietena.

Niciun comentariu: