marți, 23 martie 2010

Exerciţii pe temă dată

     E bine să te informezi cu privire la viaţa sexuală. Unii caută răspunsuri pe site-ul prezervativ.ro. Fără nicio pretenţie de exhaustivitate, iată ce aş fi răspuns eu la unele întrebări:

-La ce foloseşte prezervativul?
-La sport. Tragi de el ca de extensor şi dacă ţine înseamnă că e bun, poţi să-ţi bagi picioarele.

-De la câţi ani se poate purta prezervativul?
-Nu necesită incubaţie. Dacă a ieşit din fabrică, consideră-l bun.

-De ce prezervativul mă mănâncă?
-Nu ştiu. Dar nu te scărpina înainte să-ţi tai unghiile, scrie şi pe prospect!

-Anticoncepţionalele îngraşă?
-Pentru obţinerea de rontunjimi, mai bine fără.

-Aş dori informaţii despre antibiotice pentru a rămâne însărcinată cu ele.
-Înainte să ţi le introduci cere unui bărbat să ejaculeze peste.

-Vreau să mă masturbez - spuneţi-mi cum.
-Cel mai erogen organ, o ştii şi tu, e creierul. Foloseşte-l!

-Cum e sexul în apă?
-Ud.

-Mă masturbez de zece ori pe zi, există efecte secundare?
-Bătături în palmă.

-Am 22 de ani, sunt virgină, am un prieten care insistă... Am acceptat pentru a-l mulţumi atingeri pe corp, am simţit acel lichid şi nu m-am bucurat, nu mi-a făcut plăcere. Speram în acel sublim din suflet. Sunt dezamăgită şi nu ştiu dacă să mă despart de el...
-Desparte-te liniştită! Conform cercetărilor, 57% dintre români sunt asexuali, aşa că ai de unde alege!

-Cum se manifestă alergia la spermă? Poate fi mortală?
-Mortală nu. Dar e ca o urticarie şi poate să te mănânce rău.

-Trebuie schimbat prezervativul după fiecare ejaculare?
-Nu tocmai. Abia după ce se umple.

-Primul sărut - cum să fac?
-Ai luat-o prea repede! Înainte de întrebări complexe, gen cum, cât sau unde, găseşte mai întâi cu cine.

-Se poate întâmpla ceva dacă prietenul meu îşi introduce penisul în mine până la himen şi apoi scoate penisul fără să rupă himenul? O să se vadă la ginecolog?
-Categoric nu. Dar unde ai himenul??

-Ce să fac dacă nu-mi încape pe penis?
-Încearcă să obţii un job la circ.

-Pot face sex anal dacă tipa e virgină?
-Imaginează-ţi: chiar şi vaginal!

-De ce trebuie să purtăm prezervativ?
-Pune, te rog, întrebarea părinţilor.

     Pentru completare daţi un click aici.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Legat de multiplele utilizari ale prezervativului e o campanie in Italia, sa trimiti poze cu prezervativul pe....limba! «Word of Mouth»