luni, 15 martie 2010

Fenomenul discriminării în România: percepţii şi atitudini

     O cercetare INSOMAR realizată la cererea Consiliului Naţional pentru Combaterea Discriminării în august 2009 îmi confirmă presupunerile referitoare la imaginea publică dezastruoasă a homosexualului, a romului... Percepţia nu se schimbă decât în urma interacţiunilor cu persoanele-obiect al discriminării.
     Voi aveţi prieteni (apropiaţi) str8? Aţi accepta să socializaţi cu homofobi pentru a le schimba opiniile preconcepute? (Eu fac asta în mod curent, dar am senzaţia că lupt cu morile de vânt - tu nu eşti ei... bla, bla.)

2 comentarii:

CM spunea...

Da am prieteni apropiati str8. Care si-au educat copilul ( o fetita care acum are 18 ani) sa ne accepte pe mine si pe prietenul meu . Iar mama prietenei mele declara ca ar prefera ca fiul ei sa isi gaseasca un baiat ca unul din noi " decat fufele cu care umbla"
Cat despre morile de vant...nu prea am rabdare . Ma enervez cand dau de oameni incuiati, ilogici sau fanatici.Asa ca prefer sa imi petrec timpul liber intre prieteni

ratusca vesela spunea...

Cei mai buni prieteni ai nostri sunt str8 si spun cu orice ocazie orientarea mea.