luni, 11 ianuarie 2010

Dupa o scurta pauza

     ...e neplacut sa-ti anunti nu atat revenirea in forta, cat faptul ca s-ar putea sa mai apara pauze de-astea. Cateva zile fara net - pe de o parte e bine, pe de alta nu, pentru ca te gandesti la o serie de lucruri care iti raman in minte, pe stoc. Si sa le torni pe toate odata pe blog nu merge, e prea functionaresc, penibil. Insa ieri, ducandu-ma cu Jumatatea mea la manastirea Cernica am descoperit, ridicandu-mi privirea spre picturile zugravite pe tavan, ca imaginile sfinte sunt inconjurate de curcubee. Si m-am rugat - simplu, scurt - ca toti indragostitii care vor sa se casatoreasca cu persoana iubita sa o poata face, indiferent de ce orientare sexuala au. O mica rugaciune, spusa in genunchi, fara bruma de patetism. Nu stiu cati isi doresc realmente sa se casatoreasca, dar eu imi doresc sa o poata face.

Niciun comentariu: