luni, 10 mai 2010

O situaţie cam ciudată

     Foarte prinsă cu alte treburi, n-am mai apucat să scriu şi pe blog; asta nu înseamnă c-ar fi dispărut din mintea mea: nu, deloc, iar atunci când mă gândesc la el, îl percep ca pe o foarte curioasă excrescenţă a mea. Nicio convergenţă între conţinutul lui şi existenţa mea de fiecare zi. Totuşi, resimt un inconfort, cam de aceeaşi natură cu cel al unei persoane gay "in". Aş vrea să spun că am blogul ĂSTA şi că, destul de regulat, interacţionez pe el cu homosexuali, lesbiene, bisexuale. Dar, din mai multe motive, prefer să nu. E foarte puţin probabil ca cineva să înţeleagă ceva (ăsta e cel mai nesemnificativ motiv). Eu nu am interese directe, personale, pentru ceea ce fac, în afară de o curiozitate febrilă şi de simpatia pe care o resimt faţă de unii din colegii mei de blogosferă. Iniţial, observasem diferenţele dintre mine şi ceilalţi. Apoi, diferenţele dintre ei. Iar, până la urmă, similitudini şi deosebiri de tot felul între oricare două persoane, inclusiv eu şi altcineva. Asta ar fi partea plină a paharului. Minusul e că percep incongruenţa unui soi de viaţă dublă, una reală, una virtuală. Poate că-i mai interesant aşa, dar nu-i plăcut. Sau nu tot timpul.

Niciun comentariu: