duminică, 12 septembrie 2010

Patul nu e pentru doi!

     Nu doar atunci, dar mai ales când este folosit pentru a dormi în el, patul trebuie să fie MARE. Să te poţi foi în voie până adormi, şi răsuci fără să cazi după ce somnul te ia în braţele sale. Preferabil pătrat, ca pentru a-ţi arunca în orice colţ al lui braţele şi picioarele. Preferabil moale. Preferabil cu MULTE perne. Şi preferabil gol. Chiar trebuie să-l împarţi cu cineva (pe care nu-l iubeşti decât până la...)? Duşmanul din aşternut se mişcă, respiră, transpiră, sforăie, trage de pătură. God! Dacă te întorci, urlă că l-ai dezvelit. Se supără când îi dai ghionţi că sforăie. Îi simţi genunchii în şold şi răsuflarea în ceafă (sau în gură). Te scoli, bei un pahar de apă, iei valeriană, pui dopuri în urechi, baţi perna. Gata. Aţipeşti. El deja doarme. Are coşmaruri (probabil de la ce i-ai urat de bine până atunci), gâfâie, geme, gesticulează. Nu!!! Degetele lui ajung pe gâtul tău, iar pe gleznă simţi zgârietura unei unghii netăiate şi încarnate. Tragi piciorul. Tragi pătura în cap. Afară începe ciripit de vrăbii. E dimineaţă. Cine (bip) (bip) în (bip) lui a inventat somnu` ăla romantic în doi? Eu vreau patul meu, al meu, private property, da? Singurul în care pot să dorm!

     Voi tot solo preferaţi să dormiţi?

6 comentarii:

Anonim spunea...

God bless ya' sister! My God, nu as putea fi mai mult de acord decat sunt deja! URASC sa imi impart patul cu altcineva. Mor, ma seaca la ficati! Eu sunt obisnuit sa dorm in x, in y, si cateodata si in z...(la pozitiile corporale ma refer).
De ce naiba atunci , zic, tre' sa imi invadeze careva spatiul? I mean, let's have sex, ok, da' n-ai putea sa te cari acasa dup-aia? Sau macar ai decenta sa dormi pe jos :P

Dak spunea...

@Frate şi coleg de suferinţă: în mod normal nu-i problemă, mă lăfăi de una singură în iubita mea saltea, da` zilele astea, când n-am fost în ţară, am împărţit patul la hotel - şi nici măcar cu cine aş fi vrut eu. :( Noah, eram dispusă la orice compromis, şi regim de pâine cu apă bun, numai Bien Dormir să nu lipsească. Şi nici degetarele alea din spumă poliuretanică portocalie de băgat în urechi.

Cristina Radu spunea...

am inteles ca se gasesc haine din blana de arici, poti sa folosesti una cand mai dormi cu nedoriti :D

Dak spunea...

@Eclipse: nu e nevoie, eu sunt ariciul. :D

Anonim spunea...

mie imi e foarte greu sa dorm singur in pat. am nevoie de contactul fizic cu pielea unui alt om. si adeseori ma gandesc ca neatingandu-ne noi, ca societate, uitam cat de multa energie si pozitivitate este transmisa printr-o singura atingere.

Dak spunea...

@Wannabegay: Contextul (şi persoana)contează. În România, contactul fizic cu pielea altui om nu e o problemă, dar nici nu implică vreo doză de pozitivitate. Românii sunt, se pare, mai "mediteraneeni", mai gregari, de asta îţi dai seama în restaurante, când chelnerul te atinge uşurel pe umăr ori de câte ori ar fi cazul să se scuze pentru modul de servire (sau pentru ce ţi-a pus în faţă). O aripioară pe braţ te înmoaie, te îndulceşte, nu mai faci observaţie nesimţitului, îi laşi bacşiş... Cum să nu, după ce ai cunoscut, în atâtea mijloace de transport în comun, coate în piept şi tocuri pe bătături! Mie mi-ar plăcea să am spaţiu pentru... aura mea în public şi, de ce nu, la mine acasă. Asta are legătură cu ce înţeleg eu din noţiunea de civilizaţie, pe care o asociez cu cea de confort. Sigur, când intervin afectele, e altceva. Deşi nici măcar dragostea nu ţine loc de somn. :p